Veel gestelde vragen omtrent Corona

De overheid heeft besloten om vanaf 14 oktober om 22.00 uur de horeca gedeeltelijk te sluiten voor een periode die nog altijd voortduurt. Dit heeft invloed op de destijds door jou aangekochte Specials. Kijk hier voor de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik nog steeds Specials kopen op jullie website?

Jazeker! Alle Specials die nu op de website worden aangeboden kunnen gewoon gekocht worden. Er zijn volop mogelijkheden om toch gebruik te maken van Specials! Wat te denken van een leuk wandel arrangement met een hapje en drank to go of een lekker diner voor thuis, af te halen of thuis te laten bezorgen.

Is de Special die ik gekocht heb vóór 14 oktober nog steeds geldig?

Jazeker! De Special is gewoon geldig zodra de horeca weer open mag! Wij verlengen de periode dat Special verzilverd kan worden met een periode gelijk aan de duur van de verplichte sluiting.

Voorbeeld: Jij hebt vóór 14 oktober een Special gekocht die een geldigheid had voor de maanden oktober, november en december. Deze krijgt nu automatisch een geldigheid voor de maanden januari en februari 2021. 

 

Kan ik mijn Special die ik voor 14 oktober gekocht heb omruilen?

Nee, dit kan helaas niet. Wij verlengen wel de periode dat de Special inwisselbaar is bij de ondernemer en geven op deze manier ruim de gelegenheid om de aangekochte Special te verzilveren in de periode dat de horeca weer helemaal open mag. Sommige ondernemers zijn overgegaan tot take away en bieden de Special nu aan voor thuis. Neem contact op met ons of met de ondernemer om te kijken naar take away mogelijkheden.