vragen?
Neem contact met ons op!
Contactinformatie
Volg ons:
Veelgestelde vragen
Hoe koop ik een Special?
- Kies je favoriete Special(s), kies een aantal en reken vervolgens af.
- Mocht de Special meerdere varianten hebben, dan kies je eerst welke variant je wilt kopen en vervolgens het aantal.
- Vervolgens doorloop je de stappen van het afrekenen en betaal je middels bank, creditcard of paypal.
- Na de betaling ontvang je van ons een bestelbevestiging en eventuele tickets per mail.
Is een aankoop via Smart Market veilig?
Via onze website een Special kopen is helemaal veilig! Wij maken gebruik van betrouwbare betaalpartners waar reeds duizenden andere online winkels in Nederland gebruik van maken en waar jouw gegevens in veilige handen zijn.
Ik heb zojuist afgerekend maar nog geen mail ontvangen?
Als je na je betaling geen mail van ons hebt ontvangen dan heb je waarschijnlijk een onjuist mailadres ingevoerd. Dit kan altijd gebeuren natuurlijk. Bel of mail ons dan even en wij passen het mailadres aan zodat je alsnog de tickets ontvangt.
Héél zelden kan het voorkomen dat de mail terecht komt in de spam box van jouw mail. Dit is afhankelijk van hoe streng jouw mailprovider de inkomende mails scant en beoordeelt.
Ik heb een Special gekocht, en nu?
Direct na de betaling ontvang je van ons een bestelbevestiging met daarin een overzicht van jouw Specials. Tevens ontvang je meteen na de bestelling in een aparte mail je tickets waarmee je jouw Special kunt gaan verzilveren.
Per Special kan het verschillen wat de volgende stap gaat zijn. Bij sommige Specials moet je nog een reservering maken bij de ondernemer om gebruik te kunnen maken van jouw gekochte Specials. Bij de andere Special kan het zijn dat er geen vervolgstap meer nodig is en je met je tickets naar de betreffende ondernemer kunt gaan.
Dit staat altijd duidelijk beschreven op de betreffende productpagina van de Special.
Waar kan ik terecht met klachten?
Wij vinden het heel vervelend om te horen als er iets niet naar wens is verlopen! Uiteraard willen wij dit graag van je horen en bekijken of we een passende oplossing kunnen aanbieden.
Neem gerust contact op per telefoon op het nummer: 043 - 763 07 00 (Ma t/m Vr)
Of per mail naar info@smart-market.nl (7 dagen per week)
Voor hoeveel personen is de Special geldig?
De Specials zijn standaard geldig voor één persoon, tenzij expliciet vermeld staat dat de Special geldig is voor meerdere personen.
Hoe lang is een Special geldig?
Bij elke Special op onze website staat exact beschreven in welke tijdsperiode je deze kunt verzilveren. Soms kun je gedurende een aantal maanden gebruik maken van de Special maar het kan ook voorkomen dat je een Special hebt aangekocht voor een specifieke datum en/of tijdstip. De Special is dan enkel geldig op de door jouw gekozen keuze.
Hoe kan ik mijn aankoop annuleren?
Je kunt binnen 14 kalenderdagen jouw bestelling zonder opgaaf van reden schriftelijk ontbinden.
Indien de aankoop langer geleden is dan 14 kalenderdagen, dan is annulering bij voorbaat uitgesloten.
Bij een Special die datum gebonden is zijn er afwijkende voorwaarden. Tot en met 15 dagen vooraf aan de datum gerelateerde Special is annulering mogelijk, indien dit niet langer dan 14 dagen geleden is aangekocht. Vanaf 14 dagen vooraf aan de geldende Special, ook als dat binnen de aankoopperiode van 14 dagen ligt, geldt dit niet meer en is annulering en restitutie van het aankoopbedrag uitgesloten.
Zie voor de exacte spelregels omtrent het ontbinden van de koop onze algemene voorwaarden.
Ik heb een vergissing gemaakt in mijn bestelling, wat nu?
Dat kan altijd gebeuren natuurlijk maar we helpen je graag om dit te herstellen. Neem zo snel mogelijk contact met ons.
Dit kan per telefoon op het nummer 043 - 763 07 00 (ma t/m vr)
Of per mail via info@smart-market.nl (7 dagen per week)