Covid-19 update

De overheid heeft besloten om vanaf 14 oktober om 22.00 uur de horeca te sluiten voor een periode van tenminste één maand. Dit heeft invloed op de door ons aangeboden Specials. Kijk hieronder voor de meest gestelde vragen. Staat jou vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Is de Special die ik gekocht heb vóór 14 oktober nog geldig?

Jazeker! De Special is gewoon geldig zodra de horeca weer open mag! Wij verlengen de periode dat Special verzilverd kan worden met een periode gelijk aan de duur van de verplichte sluiting.

Voorbeeld: Jij hebt vóór 14 oktober een Special gekocht die een geldigheid had voor de maanden oktober en november. Deze krijgt nu automatisch een geldigheid voor de maand december. 

Kan ik mijn Special omruilen?

Nee, dit kan helaas niet. Wij verlengen wel de periode dat de Special inwisselbaar is bij de ondernemer en geven op deze manier ruim de gelegenheid om de aangekochte Special te verzilveren in de periode dat de horeca weer open mag.

Kan ik nu nog Specials kopen op jullie website?

Jazeker! Alle Specials die nu op de website worden aangeboden kunnen gewoon gekocht worden. Hiermee verzeker jij jezelf van een leuk uitje na de verplichte horeca sluiting en help je de ondernemer!


Daarnaast verkopen wij ook Specials To Go, deze Specials zijn door de ondernemer samengesteld om jou toch in deze tijd thuis te laten  genieten van  lekker eten en drinken.

Ik wil mijn aangekochte Special toch verzilveren, kan ik hem dan afhalen?

Dit is mogelijk bij sommige Specials. Kijk per Special in de uitgebreide spelregels of het mogelijk is om deze af te halen.

Hoe koop en verzilver ik een Special To Go?

Heb jij een smakelijke Special To Go gevonden dan kun je deze eenvoudig kopen door op de Nu Kopen knop te drukken. Als de betaling gelukt is ontvang je direct een mail van ons met hierin een overzicht van jouw bestelde Special en een bijhorend bestelnummer.


Bij elke Special geven wij in de omschrijving aan hoe deze te verzilveren is. Het is bij iedere Special verplicht om vooraf de bestelling door te geven bij de ondernemer per telefoon en het unieke bestelnummer door te geven. Kijk goed bij de Special op welke dagen en tijdstippen deze is af te halen. 

Ik heb toch nog een vraag over jullie Specials

Bel ons dan gerust op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 uur op telefoonnummer: 043 7630700 of mail ons 7 dagen per week op info@smart-market.nl

Hoe koop ik een Special?

Heb jij een unieke special gevonden die jij wilt kopen? Koop deze dan eenvoudig door op de Nu Kopen knop te drukken die verschijnt bij het openen van een special. Je kunt veilig betalen via iDeal, Bancontact of Creditcard.


Als de betaling is gelukt ontvang je direct een mail met hierin een overzicht van jouw bestelde specials en een bijhorende bestelnummer. 

Is een online aankoop via Smart Market veilig?

Online een special aankopen via onze website is helemaal veilig! Wij maken gebruik van betrouwbare betaalpartners waar duizenden online winkels in heel Nederland gebruik van maken. 

Waar krijg ik mijn gekochte Special te zien?

Jouw aankopen zijn altijd terug te vinden onder je account. Hier zie je een besteloverzicht van alle aankopen die je hebt gedaan. Tevens ontvang jij direct na betaling een mail van ons met hierin een overzicht en bijhorend bestelnummer. 

Ik heb mijn Special betaald maar nog geen mail ontvangen.

Wanneer je betaald hebt, vind je jouw special altijd terug onder je account (zorg wel dat je bent ingelogd). Het is in een uitzonderlijk geval mogelijk dat de mail terecht komt in de spambox van je e-mail. Heb je de special na 30 min nog niet binnen op de mail? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Wij vinden het erg vervelend om te horen als er iets niet naar wens is verlopen. We zijn 7 dagen per week beschikbaar per mail en op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09.00 - 18.00 uur. 

Hoe verzilver ik mijn Special?

Bij elke special geven wij aan hoe je gebruikt kunt gaan maken van de special. Bij de ene special is het noodzakelijk om per mail of telefoon een reservering te maken en bij de andere special volstaat het om bij de kassa de bestelbevestiging met het bestelnummer te tonen. Bij het maken van een reservering is het verstandig om altijd te melden dat je een special hebt gekocht via Smart Market.

Hoe betaal ik met mijn Special bij de ondernemer?

Na de betaling ontvang jij van ons een mail met een bevestiging van de aankoop. Bij elke aankoop is een bestelnummer zichtbaar. Dit nummer in combinatie met je bevestigingsmail is je betaalbewijs bij de ondernemer. 

Voor hoeveel personen is de Special geldig?

De specials zijn standaard geldig voor één persoon, tenzij expliciet vermeld staat dat de special geldig is voor meerdere personen. 

Hoe ontvang ik updates over de nieuwste Specials?

Op de Home pagina kun jij je direct inschrijven voor onze nieuwsbrief en mis jij nooit meer een special!

Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief?

Heel jammer natuurlijk maar afmelden kan heel eenvoudig. Open de nieuwsbrief in je mailbox en scroll helemaal naar beneden in de mail. Weet je zeker dat je je wilt afmelden? Klik dan op de link 'afmelden voor nieuwsbrief'.